sobota 26. listopadu 2022

Indie Design 2022 Gift-A-Long

V úterý začal na Ravelry tento GAL. Od 24. 11. do 30. 11. si můžete koupit vzory od přihlášených návrhářů se slevou 25 %. Každý z návrhářů zlevní 10 až 20 svých vzorů. Inspiraci zde hledám dlouhodobě. Psala jsem o tom v roce 2020 zde i 2021 (zde). Předloni jsem si chtěla poznamenat, co se mi líbilo, ale trochu jsem to přehnala (zde).  

Nabídka představuje celkem 4373 vzorů, z toho je 38 zdarma. V těch, co bych si chtěla uplést (queued), mám 21 (ale mohl mě jen zaujmout vzor a třeba střih svetru považuji za ohavný, tak jsem si ho takto poznačila). V knihovně jich mám už 31, v oblíbených (označeno hvězdičkou, což znamená, že se mi líbí, ale nevlastním ho a ani po něm šíleně netoužím) mám 181. Ještě by vás mohlo zajímat, že jich je 684 háčkovaných a 3689 pletených. A víc než čtvrtina jich je z příze o síle fingering.

Úvodní stránku najdete zde: https://www.ravelry.com/groups/indie-design-gift-a-long a já se jdu pustit do vybírání.


Žádné komentáře:

Okomentovat