čtvrtek 4. února 2021

Různé další výrazy (v angličtině nebo slangu)

Základní anglické výrazy týkající se pletení

Druhy oblečení (v angličtině nebo slangu) = článek typu slovníček

#Knitflix = Tohle slovo jsem objevila při prokrastinaci na Ravelry (pletařských stránkách s návody). Google mi prozradil, jak mě ostatně samotnou napadlo (stejně jako nejspíš i vás), že se jedná o hashtag odkazující na jednu z nejpopulárnějších zábav dneška  Netflix (slouží ke sledování filmů, něco jako dříve satelit ;-))). Poukazuje na to, že se stále více lidí začíná zabývat pletením, když musí být v karanténě doma a hledají rozptýlení. Na jednom blogu jsem dokonce našla článek, kde popisují, že knitflix je pletení při sledování vaší oblíbené televizní show. Tak to už opravdu nějaký ten pátek dělám. Nejde mi to jen u brilantních filmů (z mého pohledu) a filmů s titulky. Možná, kdybych si vzala něco snadnějšího na pletení...

bag =  taška

blanket = deka

doily = ozdobná dečka na stůl jako za našich babiček

fringe = okraj, třepení, třáseň, lemovat (sloveso)

leftover = zbytek

softies = měkouše, plyšáci

Žádné komentáře:

Okomentovat