pátek 19. května 2023

Marzena Kołaczek: čepička Sweet Bunch

Út 14. dubna 2020
Vzpomněla jsem si, že si chci uplést čepičku Sweet Bunch od Marzena Kołaczek z Big Merina od DROPS, které jsem právě našla. Tak jsem vzala jehlice pětky a chtěla nahodit vzorek, ale pak jsem si vzpomněla, že bych ho měla plést do kruhu, když se tak plete i ta čepice. A nemám zrovna volné lanko. Tak nic. Počkám, až něco dopletu. Třeba Avion. 

St 21. října 2020
A je to tady. Volné kruhové jehlice. Chuť a nálada pustit se do něčeho nového. A volný den v kalendáři začatých projektů dle článku Každý den v roce. Hned první víkend jsem s čepičkou významně pokročila. Měla jsem totiž dovolenou a užívala jsem si pletací hrátky. A taky jsem se těšila, až si novou čepičku vezmu na sebe. 

Čt 29. října 2020
Čepička dokončena za pouhý týden a to jsem na ní nijak zvlášť nedřela. Příčinou je samozřejmě tlustý materiál. Na jehlicích číslo 4,5 mm opravdu obvykle nepletu. 

Ne 23. dubna 2023
Při procházení fotek jsem si všimla čepičky, tak jsem se rozhodla, že k ní konečně napíšu článek. A fotku přidám na Ravelry. Pro jistotu jsem se mrkla, jestli tu nějaký článek s tímto tématem nečeká na zveřejnění. A heleme se. Chudák malý, už od 27. 11. 2020. No, nevadí, lepší pozdě než vůbec. Sice čepičku normálně nosím (a už to na ní je možná i malinko vidět), ale stejně by potřebovala uplést dvojitý ten spodní lem, protože takhle skrz ni trochu fouká. A ještě má další nešvar – vylézá nahoru, což by se bohužel tím silnějším lemem mohlo ještě zhoršit. Někdy mám pocit, že mě příliš tiskne a při dlouhodobém nošení by mě z ní mohla bolet hlava. Ale nevím, jestli to tak opravdu je. Každopádně vypadá nádherně, vzor je dobře popsaný a vypadal by krásně určitě i na svetru.
Čepice s hrozny vína

Žádné komentáře:

Okomentovat