pondělí 4. října 2021

Zářijové ponožky

Jo, no, myslela jsem si, jak s velkou slávou napíšu článek o ponožkách, které jsem (taky s velkou slávou) nahodila 1. září 2021. A nějak mi nedošlo, že v tomto datu (bez roku samozřejmě) už mám nějakou věc nejen nahozenou, ale i upletenou. Takže jsem zbytečně promarnila jeden návod na týž den. – Stále mám v úmyslu mít za nějakou spoustu let v každém dni něco nahozeného. Tak trochu to souvisí se Zajímavým kalendářem, který by měl být (zjevně taky až za spoustu let ;-)) důkazem toho, že každý den je co slavit.7V rámci KALu s Upletusi (#upletusiponozky) jsem se pustila do ponožek číslo 37: Jeeves od Sarah H. Wolf. Měly by být na téma literatura, ale moc jsem tomu neporozuměla. ... Tak mě Google vyvedl z omylu, že je to kdovíco neznámého. I v češtině vyšlo hned několik knih o tomto chytrém komorníkovi, který svého pána vytáhl z každé šlamastiky. Jedná se o vymyšlenou postavu anglického humoristy P. G. Wodehouse. Ok, tak jsem si v rámci rozvoje rovnou v knihovně objednala Jedinečný Jeeves, tak uvidíme, jaké to bude. 

Na pletení jsem si vybrala částečně lněnou přízi, pokud se dobře pamatuji. Adjustační páska totiž zmizela v nenávratnu již před lety, kdy jsem z ní nahodila na tenkých kruhových bambuskách dvě ponožky najednou. Jenže jsem si předtím zřejmě neupletla vzorek, nebo špatně, a tak se stalo, že mi teď ponožky vycházely děsně velké. Takže moje Jeevesky budou tak trošku recyklované. Stejně jsem se v původních ponožkách nedostala za 5 centimetrů.

Jeeves s Jeevsovýma ponožkama

Návod je super, jsou to takové jako schody, které jsem velmi toužila použít na šálu pro přítele. Ale pak jsem moc nevěděla kudy do toho, přišlo mi to nudné a vlastně jsem se vůbec k pletení té šály nedostala. I klubíčka jsem někde zahrabala. To bude radosti, až je najdu! Byl to totiž kouzelný  Hemp Tweed od Rowan.

Bez vzorku jsem vesele nahodila rovnou na 48 ok dle návodu a zdá se, že to vyšlo! 

Žádné komentáře:

Okomentovat