sobota 16. října 2021

Zase další nový pletený kousek

Myslím, že prokrastinuju psaní blogu. 

A šití. 

A ustřižení konců na dávno udělaných ponožkách.

Někdy to tak prostě mám.

A přitom teď už týden pletu jednu jedinou věc a bez odbíhání. Vlastně jsem na ní makala téměř bez přestání. No, dobře, sotva vypršel termín jejího dokončení (13. 10. 2021) a já navíc musela značnou část párat, dokonce dvakrát, moje tempo výrazně polevilo. Taky proto, že už jsem se dostala ke krajkové části, kdy nejspíš bude potřeba koukat víc do návodu, a tak se nedá pohodlně plést u filmu. 

Na druhou stranu teď každý den s manželem děláme angličtinu. Já chodím ve středu na hodinu v práci, teď jsem začala koukat na videa s Broňou, šíleným nadšeným angličtinářem s Brna, a večer si vždy přečteme dvě ministránky z nějaké elektronické knížky v mobilu a tipujeme a pak hledáme slovíčka, kterým nerozumíme. Aktuálně rozečtená kniha je sice super, protože uvádí různé zajímavosti ze světa zvířat, ale mám to podobně jako s minulou hodinou angličtiny. Moc tomu nerozumím (neznala jsem výraz pro můru, šneka, slimáka, lampionovou rybu...), ale slyšela jsem o různých neobvyklostech zvířat kdysi v dokumentech, takže vím, jak funguje právě ta lampionová ryba nebo radar netopýra (alespoň na takové té základní úrovni, ne jako biolog). 

Jo, a kdybyste chtěli toho Broňu, tak mrkněte sem: https://www.seduo.cz/naucte-se-konecne-opravdu-anglicky. Video je zdarma a je tam pár užitečných tipů, jako fakt užitečných ne to, co jste už slyšeli milionkrát. Možná se k tomu ještě vrátím na základním blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat