pátek 27. prosince 2019

Pika gloves od Kristiny Tyla

Oblečená
Bezprsté rukavičky Pika gloves od Kristina Tyla jsem nahodila 11. 12. 2018. Tipla bych, že to bylo úterý, protože pokud se nepletu, nahodila jsem je tenkrát na setkání s Janou prodávající klubka v Ateliéru příze. Při té příležitosti jsem si rovnou jedno koupila a s pomocí jejího návodu začala plést. To bylo tak – zapomněla jsem, že máme pletení a nic jsem si s sebou nevzala. Tenhle návod je zadarmo a Janča měla rozpletené svoje první rukavice. Letos jich už pletla asi osm, protože se všem jejím kamarádkám líbily. A každé byly v jiné barvě. Vypadalo to božsky.

Jenom je potřeba trochu dávat pozor na vzor, aby to člověk nepopletl. Točí se tam dva menší skorocopánky a jeden větší. A minule jsem se právě dostatečně nesoustředila a pak se mi nedařilo zorientovat, kde jsem, takže jsem celé dílko vypárala a znovu nahodila ve stejný den, o rok později (to abych měla do svého pleteného kalendáře). Pletení docela příjemně přibývá. Rukavičky jsem dokončila 25. 12. 2019.
Obě spolu
Návod najdete aktuálně placený zde na Ravelry. Upletených (a evidovaných) jich je k dnešnímu dni 91, ale tam určitě nejsou započítány ty kamarádčiny. Dobře vypadají i rukavičky Nepal Mitts, na něž je návod dosud zdarma. 

Žádné komentáře:

Okomentovat