pondělí 30. prosince 2019

Sorceress Scarf od Life Is Cozy (1)

Napadlo mě, že bych miláčkovi upletla nějaký šátek. Něco pěkného, hebkého, teplého... a vhodného pro muže. Zdálo se, že Sorceress Scarf od Life Is Cozy bude dokonalý. Stejně jsem ho už nějakou dobu toužila plést. 

Vypadá nádherně, to se mu musí nechat. Všem se líbí a příteli závidí (no, ještě ho nemá).

Návod je zadarmo (zde), dřina vás teprve čeká. Ale myslím, že to stojí za to, protože je to opět něco jiného. A přitom je pletení rybího stehu snadné. Už jsem o něm psala zde (návod). A šátek bude teplý, i když je z tenkého Malabriga Mechity. Samozřejmě se tím, že je takový hustý, zvyšuje spotřeba metrů.

Název v překladu znamená „čarodějka“. Plete se jako Baktus, o němž jsem psala zde, tedy kolmo, z jedné strany na druhou do tvaru rovnoramenného trojúhelníku, na obou koncích by měly být střapce. Podle autorky je vhodná ručně barvená příze, která díky vzoru vynikne. Zkoušela jsem kdysi měnit barvy a to strukturu tohoto vzoru taky umocnilo. Autorka použila tři přadena Malabriga Rios, takže měla šátek výrazně tlustší. Ideální by bylo, pokud bude mít dostatečnou délku, klubko zvážit, v polovině váhy přestat a začít zase přidávat tak, aby mi šátek vyšel opravdu do tvaru rovnoramenného trojúhelníku. Na druhou stranu, teoreticky by vůbec nevadilo, kdyby byla jedna strana kratší, protože rozložený ho nikdo nosit nebude. Nebo by se mohl jenom rozšiřovat, a tak by se z něj stal tvar popisovaný v mém článku 5 Shawls, 5 Days Challenge! (den třetí). Jenže to by opět zvýšilo spotřebu příze. A já už se teď obávám, že jí mám málo. A navíc si nejsem jistá odstínem. Nejspíš to bude 667 Storm.

Žádné komentáře:

Okomentovat