sobota 28. prosince 2019

Stephen West: Texture Time (3)

V září jsem psala, že plánuji Westovskou zimu (zde), tedy, že bych v průběhu zimu dokončila některé z rozpletených šátků navržených Stephenem Westem, které mám ve skříni jako kostlivce. Na Vánoce je nejlepší dělat něco velkého a komplikovaného (v téhle fázi mám všechny odložené šátky, protože je nestíhám dokončit v rámci cesty autobusem a také se mi s nimi nechce vláčet), co třeba loňský KAL Texture time?

O tomhle šátku už jsem psala v předcházejících dvou článcích, najdete je zde: první článek a druhý. Nahodila jsem ho v sobotu 22. prosince 2018. Teď dokončuji pravou část vlnovek s copánky a přemýšlím, jestli se pustím do levé části, nebo nejprve dodělám „pravé křídlo“ a pak celé levé. Mohl by to být problém, kdyby mi třeba některá z barev došla.

Jeden ze šátků, který mě zaujal, je od chrisstrickt z Německa. Má tři odstíny šedé, černou a modrý mohér. Po brioche části zařadila do vlnovek proužky poslední barvy (té mohérové). Jen velice decentně, ale vypadá to fakt dobře. Každý osmý proužek byl udělán touto barvou. U mě by to mohlo být velice nenápadné, ale také o tom pouvažuji. Jestli se nepletu, měla bych vlnky dělat barvami, kterými jsem pletla lotyšské copánky (Latvian braids).

Rozpletený šátek chrisstrickt (z Ravelry)

Žádné komentáře:

Okomentovat