pátek 13. září 2019

Westovská zima

Stephen už zase plánuje Mystery KAL! To je strašný. Než jsem se nadála, utekl celý rok. Už podesáté plánuje můj oblíbený nizozemský návrhář Stephen West společné pletení šátku podle předem neznámého návrhu (začátek bude 4. října 2019). Nepřihlásím se ani náhodou – mám ještě rozpleteno příliš mnoho věcí, které navrhl. A tak mě napadlo, že místo začínání Starflake: Westknits Mystery Shawl KAL 2019 si tuhle zimu zkusím dokončit něco z toho, co už mám od něj nahozeno a začato. A že toho je požehnaně. 

No, uvidíme, jak mi to půjde, protože plánů mám spoustu, zejména těch, co mě extrémně lákají a jak si koupím novou přízi, vždy mám největší chuť z ní honem honem něco nahodit. A obvykle je to taky nejlepší, protože jinak člověk sedí a dumá, co by z ní asi tak bylo nejlepší. A teď z úterního pletení v Pointě mám extra úlovek.

Malabrigo Susurro. Heboučká příze je směsí 50 % hedvábí, 24 % vlny merino a 25 % lnu. Na dotek je měkká a parádně se kovově leskne. Bohužel má na 100 gramů jenom 297 metrů, což ji činí dosti drahou (vzhledem k návinu), doporučeny jsou jehlice 3,75 až 4,5 a uváděna je tloušťka sport (12 wpi). Něco takhle krásného jsem už dlouho neviděla.

Fotka z Ravelry
A co mám tedy rozdělaného?
  1. Building Blocks Shawl v barvách podzimního listí
  2. Daybreak # 2 z lesklé a bouclé příze (je to docela pracné)
  3. Doodler 
  4. svetr Enchanted Mesa
  5. Rockefeller 
  6. Spectra 
  7. Texture Time = loňský mystery šátek, který mě nejdřív vůbec nezajímal a pak jsem ho děsně toužila mít: článek 1, článek 2.
A to nemluvím o tom, že mám zálusk na:
  • Boneyard Shawl v šedobílé chlupaté variantě
  • Groove – šátek zapínatelný na knoflíky s vystupujícími copánky
  • Purlbreak – varianta na Daybreak
  • Starry Eyed Slouch – jediná čepice mezi šátky
  • Zoolandia

2 komentáře:

  1. Adri, to jsem zvědavá, co z příze Susurro nahodíš. To složení mě moc zaujalo a sílu Sport mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem konečně nahodila Nightswimming od ANKESTRiCK.

      Vymazat