pondělí 16. září 2019

Kristina Vilimaite: Sudden Bliss 1

Kolem tohoto šátku jsem dlouho chodila po špičkách. Líbil se mi a fascinoval mě (především svou barevnou kombinací), ale říkala jsem si, že brioche z krajky nepotřebuji. A navíc zase kupovat nějaký návod. Mám dost návodů k pletení zdarma...

Jenže byl tak krásný. A já zrovna měla chuť něco slavit. A designérka Vilimaite má tak pěkné šátky, že jsem si ho musela koupit. A hned jsem k němu doma vybrala dvě klubka a v pátek třináctého se pustila do pletení.

pondělí 23. 9. 2019
Vypáral se mi šátek Sudden Bliss od Kristina Vilimaite. Byla jsem pořádně naštvaná, protože jsem ho pro vás nestihla ani vyfotit. A hlavně proto, že nahodit zpátky brioche mi tentokrát přišlo jako nadlidský úkol. Asi to bude tím, že pletu z krajkové příze, takže to je takové příšerně tenoučké. Později se ukázalo, že vlastně bylo super, že se to stalo, protože jsem ho mohla nahodit ještě jednou a lépe. Teď mám i ten začátek opravdu krásný – brioche je asi lépe plést trochu volněji.

Žádné komentáře:

Okomentovat