pátek 6. září 2019

Ponožky na září 2019

Asi jsem nepoučitelná. Prohlížela jsem si na Ravelry pár návodů a pak jsem objevila box socks od PriadkyHandspun (Petronely ze Slovenska) a zatoužila jsem po vlastnoručně pletených ponožkách. Jako bych jich měla málo rozdělaných!

Hned mě napadlo kouknout se na Sock Knitters Anonymous a zjistila jsem, že letos udělali změnu – už nezveřejňují celý rozvrh na rok dopředu! Zdá se, že každý měsíc bude překvapením. V září je vybraným tématem flóra/fauna a hlavním designérem Heidi Nick, od níž jsou i mystery ponožky (mohou být s korálky) Pachysandra.

Samozřejmě jsem si řekla, že se „jen tak kouknu“. No a v oblíbených jsem našla Winslow Arizona and Oyster Bay Long Island. Budou to ponožky s pořadovým číslem 21. Nebo bych mohla dodělat Papageno. Tak to je asi rozhodnuto! Nebo taky Call Them Cherry Blossoms či Spider Socks. Klíčovým slovem je skasep19.

Žádné komentáře:

Okomentovat