sobota 3. července 2021

První týden předení TDF 2021

Ne 27. 6.

Hotové Elemental Socks

Chlubit se dnes že jsem se opět věnovala předení modrého česance, není žádná velká věc, když je víkend a jedná se teprve o druhý den v řadě v rámci TDF (jinak třetí). Ale stejně jsem ráda. Některá předsevzetí se člověku podaří zkazit už druhý den. 

Po 28. 6.

Ale už dneska jsem nepředla. Po návratu z práce mě bolela hlava, něco jsme potřebovali řešit a k předení jsem se vůbec nedostala. Aspoň jsem pletla květnové ponožky: Elemental Socks SKA MKAL od Laury Fahlin. K napsání o nich se zatím jen chystám.

Út 29. 6.

Trochu jsem předla a úspěšně dokončila Elemental Socks a zároveň nahodila Fade Out Socks od Carolyn Lisle v takových podivných barvách, tak uvidíme, jak to nakonec bude vypadat.

St 30. 6.

Troška předení ráno před odjezdem do práce.

Čt 1. 7.

Zase troška předení a postupné smiřování se s tím, že z tohohle asi hned tak šátek nebude. Předu sice hezky, řekněme že i pravidelně, ale mám ještě spoustu ve formě česance, až z toho budou jednonitková klubka, budu je muset ještě seskat (spříst dvě klubka dohromady), což mi zatím moc nejde. Pořád to nějak není úhledné. Buď točím moc, nebo málo. A pak teprve plést. A to nemluvím o tom, že bych si nejdřív měla uplést zkušební vzorek, než se dám do celého velkého šálu. 

Pá 2. 7. 

Pátek utíká vždycky rychleji, než by si člověk myslel. Předla jsem jenom chvilku.

So 3. 7.

Dneska to bylo o něco lepší. Snažila jsem se chvilku si venku polebedit a dopříst druhé modré klubíčko, abych je mohla třeba v neděli seskat.

Žádné komentáře:

Okomentovat