pondělí 24. května 2021

Lisa Stichweh: Pillars (2)

První článek o těchto ponožkách najdete zde.

Nahozeno: 2. března 2021

Dokončeno: 27. dubna 2021

Velikost: 38

Vzor: Pillars (pilíře), vzniká splétáním ok a nahazováním. Vlastně se jedná o jednoduchou krajku.

Autorka: Lisa Stichweh

Na Ravelry: 738 označených projektů

KAL: #upletusiponozky, skamar21 (Sock Knitters Anonymous, Schedule for Sockdown 14: 2020–2021, March: Featured Theme/Technique: Cities / Architecture) 

Příze: levná ponožková z obchoďáku Norma světlá modro-bílá a tmavá modrá melírovaná na špičce, patě a manžetě

Poznámka: Chtěla jsem udělat jinak barevnou patu, ale měla jsem správně vyměnit tmavě modrou za světle modrou hned po spojení obou částí paty. Jenom mi bylo divné, že by byla tak maličká. A doteď si myslím, že by to nevypadalo moc dobře. Každopádně pro mě je celá pata příliš malá, myslím, že se mi bude brzy rozdírat o boty. P. S.: Už vím proč. Spletla jsem počet řad a počet opakování dvou řad, takže ji mám o polovinu menší. Ale uvidíme. 

Zajímavost: Možná jste si všimli, že jsou to tenčí sestřičky mých dvojitě pletených Rye (zde, ale lépe vidět tady v oblasti paty) a taky trochu Roosimine

#upletusiponozky

Žádné komentáře:

Okomentovat