pondělí 3. května 2021

General Hogbuffer: Cantilever (1)

Tak tyhle ponožky jsem nahodila 14. března 2021. Ani už přesně nevím proč, teda kromě toho, že mě děsně lákaly. Asi jsem si chtěla udělat nějaké, které se budou barevně krásně hodit k mému svetru Feel the Bern (viz zde).

Autorkou je General Hogbuffer, která navrhla takové množství nádherných ponožek, že se mi to až zdá neuvěřitelné. Opakovaně se o ně pokouším. Ale letos bych mohla být úspěšnější s trpělivostí a neodkládáním, protože pletu ponožky v rámci KALu s Upletusi. A právě tak jsem nahodila i tyhle. 

Jsou senzačně jednouché: pletete hladce v kruhových řadách postupně ve třech barvách, v mém případě morou, bílou a oranžovou. A díky tomu, že šikovně snímáte oka, vzniká vám vzor. Chytré, ne? 

Potřebujete přibližně 40–50 g od každé barvy v závislosti na výběru manžety, paty a špičky.

Překlad: „Výsledná optická iluze stoupajících klikatých čar připomíná architektonické prvky, jako jsou zjevně volná plovoucí konzolová schodiště, odtud název.“

Už se na ně moc těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat