pondělí 15. února 2021

Caitlin Hunter: svetr Feel the Bern (1)

Ač nesleduji zprávy, Berna jsem zahlédla. Ani nevím kdy a kde, ale svetr dle vzoru, který měl na rukavicích jsem musela mít!

Nahodila jsem 28. ledna 2021 z toho, co jsem měla doma: ponožkovku Fabel od DROPS design. Vzala jsem dvojitě tmavě fialovou, tyrkysovou modrou lagunu, bílou a oranžovou. Pletu na trojkách, které jsem stáhla z rozpletené tuniky Laneway.

V duchu jsem se usmívala, že se mi svetr bude krásně hodit hned k několika ponožkám: Unchained Socks od Petry Machové Kouřilové, v nichž jsem použila oranžovou i bílou (ale jinou modrou), Stripe Tease od General Hogbuffer, obsahuje stejnou oranžovou (a další dvě odlišné barvy) a o Knit While Bored od Color Aturable, obsahuje bílou.

Zlákalo mě i to, že jsem si už nějakou dobu chtěla vyzkoušet svetr od Caitlin Hunter, známé návrhářky, ale měla jsem určité pochyby ohledně tvaru – její svetry se mi často zdají takové neforemné: krátké a široké, já chci něco víc na tělo. 

Ke 14. 2. 2021 je na Ravelry nahozeno 406 projektů, očekávám, že toto číslo ještě výrazně vzroste. Návod je zdarma, proto k němu autorka neposkytuje žádné komentáře, úpravy a podobně, přesto píše v úvodním textu, že očekává, že bude bez chyby, protože vychází ze střihu jejího nejpopulárnějšího svetru the Soldotna Crop. Při prohlídce galerie vás nadchne množství barev, které různé pletařky (a pletaři) zkombinovali. Trochu zklamáním je pro mě kikelina (Christine), která použila téměř stejné barvy jako já. Ach ta lidská pýcha. Vždy si myslíme, že jsme jedineční.

2 komentáře:

  1. Tak tedy podle fotky to bude krása.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Už jsem postoupila o kousek dál. Měla bych vyfotit. Nejlépe na sobě. Škoda, dnes byl slunný den. Jen dodám, že barevné je jen sedlo, teď bude 20 centimetrů modré, ze které byl jeden známý unešený s tím, že to vypadá jako olejové barvy (akvamarín, tyrkys, zelená, modrá...) a vytváří to opravdu nádherné přechody. A dole pak budou opět zoubky.

    OdpovědětVymazat