sobota 22. prosince 2018

Stephen West: Texture Time (2)

Začátek šátku se 2 barvami (3 chybí)
Dneska jsem nahodila nový projekt. Použila jsem klubíčka Nako Angora Luks Color. Je to sice turecká příze, víc umělá než přírodní (80 % akryl, 10 % mohér, 10 % vlna), ale má parádní návin, krásné barvy a taky je příjemná na dotek. Smí se prát na 30 °C. Trochu trapné mi připadalo, že je to luxusní verze dřívějšího Nako Angora, které mělo 40 % přírodních materiálů. Svěřila jsem se s tím i prodavačce. Řekla mi, že někoho to kouše. No jo, lidi jsou holt různí. Ale tolik se mi líbila ta kombinace barev, které ležely vedle sebe, že jsem je zatoužila vyzkoušet společně. Koneckonců, nemusí ten šátek být pro mě, že?

Vybrala jsem vínovou, bílou, světle modrou (něco mezi modrou a zelenou za určitého světla), kouřově modrou a k tomu jsem později přihodila světloulince růžový Kidsilk Haze.

Podle Stephenova doporučení jsem za základní vzala výrazně odlišnou barvu – vínovou, jako doplňkové přiřadila tři ostatní a pak jako třešnička na dortu má posloužit růžový Kidsilk Haze. 

V prostřední části se plete brioche nebo nějaký vroubek či co. O lehčí verzi jsem ani neuvažovala. Stephen má popisy vždycky dobře zmáknuté, a kdyby ne, můžu si k tomu pustit nápomocné video. 

A tak jsem večer nahodila, druhý den koukla na video, abych se ujistila, jak to myslí s tím střídáním barev a „jela“. Pletení nebylo úplně jednoduché, ale dalo se. Hlavně díky Janiččině pomůcce k pletení brioche – hlavně vysvětlení zkratek brLsldec, brRsldec, brkyo8brk. Šátek mě totálně fascinuje a nejradši bych ho pletla pořád.

O jiné variantě barev jsem uvažovala v článku Stephen West: Texture Time (1). Tuhle možná zrealizuji někdy později.

Žádné komentáře:

Okomentovat