čtvrtek 30. září 2021

Raina K: Pühalepa Hat (1)

Na dnešní procházce jsem si uvědomila, že už je nejvyšší čas nahodit čepici. Počasí totiž sice bylo krásné, sluníčko svítilo ale mírný větřík, který na poli foukal, nepříjemně studil do uší. Náladu mi to nekazilo, protože jsem na sebe byla pyšná, že jsem si nechala vzít dvě až tři zkumavky krve, aniž bych omdlela. Domů jsem vyrazila zkratkou prodlužkou tak trochu omylem, ale na letáku, který mi včera vnutili za příspěvek na kytičku proti rakovině stálo, že máme víc chodit pěšky. Tak dnes mám určitě splněno!

Možná byste si řekli: Ale jakou čepičku bych měla plést? Já v tom mám jasno. Co jsem ji viděla u Radky a pak i u Šárky, toužím jen po jediné! Čepici s mouchama!

Dokonce je dnes příhodný den, protože 30. 9. jsem ještě žádný projekt nenahodila. Nebo to nemám poznamenané v kalendáři (viz zde). I klubíčka už mám doma!

Autorka vyzývá, ať si nejprve upletete vzorek a přečtete návod. No, vzorek jsem si upletla již dávno. I správně dokola, jak to má být, když pak čepici pletete taky dokola. Potíž je, že jsem mezitím zapomněla, na kterých jehlicích to bylo, takže bych ho měla plést znovu. A to se mi celkem logicky nechce. Takže to asi risknu na nějakých trojkách...

Rozhodla jsem se místo nahození s dlouhým koncem udělat dvojitý lem s provizorním nahozením, který popisuje Radka tady.

Fotku zatím nemám, protože nemá smysl fotit první nahozenou řadu kontrastní barvou. Můžu zatím prozradit, že vnitřek a mouchy budou černé, více uvidíte příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat