pondělí 13. září 2021

Stephen West: Flying Foxtail Wrap (1)

Další nahozený šátek od Stephena Westa. Mmm, moje srdeční záležitost. Tohle je tedy spíš šála a poměrně jednoduchá, ale hned jsem vymyslela, co s ní udělám. Bude pro přítele. Tedy manžela. Vlastně obojí. Ne, že by si ji ti dva půjčovali. Vymyslela jsem to tak, že jsem šálu nahodila ještě pro přítele, ale dopletu ji již manželovi. 

Vybrala jsem si krásné příze od Yarn Queen Prague. Dvě zeleno-šedá klubka Crazy Zauberball 2204 Green Week, která mají po 420 metrech na sto gramů a tvoří je ze 75 % vlna a ze zbytku nylon, takže se vlastně jedná o ponožkovku. Výrobcem je HohenlohlerWolle, ale všichni tahle klubka známe pod značkou SCHOPPEL-WOLLE. A tři zelená klubka Tilia 326 Meadow, jejichž výrobcem je Filcolana. Tilia je směs lesklého morušového hedvábí (30 %) obklopeného mohérem (70 %). Na klubku, které má 25 gramů se nachází 210 metrů.

Návod začíná Stephenovým oblíbeným dutinkovým (I-cord) nahozením. A musím říct, že nahazovat takhle 133 ok byla celkem zkouška nervů. Má 77 centimetrů.

Žádné komentáře:

Okomentovat