středa 17. května 2023

Dva zajímavé kurzy Hany Dankové

Dlouho jsem váhala, jestli se vrátím nebo nevrátím k inspirativním čtvrtkům. Už mám totiž těch každodenních publikací (seriálů) celkem hodně, na druhou stranu co dělat se všemi těmi skvělými nápady, inspiracemi a blbůstkami, které člověk objeví? 

Přece je nemohu nechat jen tak bez povšimnutí. Rozhodla jsem se, že nebudu vytvářet žádný speciální seriál, který bych „musela“ psát, ale že se třeba sem tam o něčem zmíním. A zrovna teď mi připadají zajímavé dva kurzy od Hany Dankové:

  • Provensálské kavárničky: jednodenní kurz malování olejem, na němž se bude probírat „jak zjednodušit mumraj lidiček v naší scéně tak, aby to sice byli lidé, ale přitom jsme nevykreslovali explicitně každý detail“, přesně s tím mám problémy – malování tmavých a světlých skvrn v korunách stromů a podobně mi moc nejde. Kurz stojí 1600 Kč a bude 24. 6. 2023.
  • Město z ptačí perspektivy: olej na plátno štětcem nebo špachtlí. V termínu 25. 6. 2023. Cena stejná jako u výše uvedeného.

Samozřejmě, že v nabídce je více kurzů a i od spousty jiných lektorů, ale já se s vámi chci podělit o to, co zaujalo mě, ne udělat kompletní výčet všech možných kurzů. ;-) 

Ani nevím, jestli bych zrovna na tyhle kurzy chtěla jít, ale připadá mi to jako dobrý nápad, co zkusit malovat. Stejně jako třeba:

  • motýly a můry v nadživotní velikosti,
  • nebo houby.

Žádné komentáře:

Okomentovat