pondělí 22. května 2023

Pražská ulička

Vloni jsem byla na kurzu sketchingu u Hany Dankové (https://malujemesusmevem.cz/) a kromě toho, že jsem si to náramně užila, jsem nakreslila tři obrázky, o které se s vámi postupně podělím. Další vás čeká hned za týden.

Po úvodním rozkreslení (zveřejním někdy v budoucnu) jsem si vybrala fotografii a učila se skicovat fixem podle ní. Výsledek s použitím anilinových barev vidíte níže. Pokud byste je náhodou neznali (tak jako já do té doby), tak se způsobem použití jedná v podstatě o zářivější a výraznější vodovky.

Ulička, možná pražská

Podstatou sketchingu je mimo jiné to, že obrázek má vypadat jako byste ho malovali v terénu, takže čáry nejsou úplně rovné jako podle pravítka, vybarvená je jen část. Někde se zaměříte na detaily a jinde necháte část obrázku „nedokončený“. Tak co, nechcete to zkusit taky?

Žádné komentáře:

Okomentovat