pátek 26. května 2023

KnittyMelissa: Lyanna Socks

Přední strana

Prvního ledna jsem nahodila pro manžela ponožky v domnění, že mu je stihnu doplést do Valentýna. Nestihla jsem!

Ukázalo se totiž, že v lednu mám strašně moc práce v práci a byla jsem z toho totálně hotová, protože na mě spadnul projekt, který jsem dělala poprvé a trochu jsem se v něm topila kvůli změnám, které jsme provedli, abychom celou věc usnadnili a zjednodušili. Ha ha ha! 

Zadní strana

Navíc tenhle vzor celkem vyžaduje soustředění. Ne, že by za to nestál, ale potřebujete na něj klidné domácí nebo dovolenkové pletení, žádnou přerušovanou práci v autobuse, u filmu, nebo odskoky během dělání večeře. 

Je plný copánků a zepředu i zezadu vypadá jinak. Na mém Instagramu už jste je mohli vidět dávno, ale teď se k nim teprve dostávám v psané podobě. Důvodem je i to, že mám na blogu ráda aktualitky, čili se snažím ukazovat to, co právě pletu. Koho teď zajímají odložené lednové ponožky? Jenže... i tak mají svoji cenu. I odložené jsou inspirací k dalším počinům a člověk se na nich něco naučil. Mimochodem, jak je ta příze o něco silnější, je super pozorovat, jak rychle přibývá.


Žádné komentáře:

Okomentovat