čtvrtek 26. listopadu 2020

Indie Design 2020 Gift-A-Long

V úterý začal na Ravelry tento GAL. Najdete ho tady jako skupinu, do které se můžete přihlásit.

P. S.: „Indie“ znamená nezávislý. To jen pro případ, že by vás to mátlo jako dříve mě. 

Jedná se o pětitýdenní (do 31. prosince 2020) KALení (společné pletení či háčkování) dárků. Můžete soutěžit a vyhrát nějaké dárky, jenom je potřeba, abyste byli členy skupiny a zveřejnili své příspěvky. K označení se používají tagy: #giftalong2020, #GAL2020.

Od 24. 11. do 30. 11. si můžete koupit vzory od přihlášených návrhářů se slevou 25 %. Každý z návrhářů zlevní 10 až 20 svých vzorů.

Tak jsem se v tom trochu povrtala...

Nabídka představuje celkem 4775 vzorů, z toho je 7 zdarma. V těch, co bych si chtěla uplést (queued), mám 15 (ale mohl mě jen zaujmout vzor a třeba střih svetru považuji za ohavný, tak jsem si ho takto poznačila). V knihovně jich mám už 22, v oblíbených (označeno hvězdičkou, což znamená, že se mi líbí, ale nevlastním ho a ani po něm šíleně netoužím) mám 156

706 kousků oblečení nevlastním či nemám prohlídnuto z oblíbených, takže stojí za prostudování, doplňků je mnohem více, konkrétně 3360 a pak jsou tu nějaké ostatní blbosti (třeba list Small Linden leaf ornament od Irina Ferrer (Davydova) je dost pěkný, ale už vidím, jak ho někomu dám jako dárek – sarkasmus. Nadchl mě i čtvereček In Treble Afghan Square od Julie Yeager. Dívám se na skupinu hraček, hm, zajímavé oblečení na panenky jak ze staré doby Tea Time Colonial Dress for American Girl od Carla Cuadros, sovičky Owl my gosh od Doreen Blask jsou legrační, všichni plyšáci od Kate E. Hancock jsou nádherní, líbí se mi Pippi Lotta doll od Irina Ferrer (Davydova), a taky čepička Gnome Pun Intended od Sarah Schira, která má i další gnomy, např. Here We Gnome Again, které jsem už kdysi okukovala. Ale co s takovými plyšáky? I když je jich upletených už 1950. Tak asi jiný lidi vědí, co s tím. Nebo si jenom zaplevelují byt. Věci pro domov tvoří 349 kousků, najdete mezi nimi především deky a jiné dekorace. Co mě z nich zaujalo?

  • od Amy Marie utěrky mozaikovou metodou
  • Neuschwanstein Castle od Natalia Sha
  • Zebra curtain tie back od Caitie Moore (Thoresby Cottage)
  • Christmas Snowflake (3) od Irina Mulyavko
  • malé pletené úchylnosti Small Things od Stana D. Sortor
  • a skutečným králem je Hunter Hammersen, Pantsville Press: hvězdičky Scintillation, obálky Dispatch, žaludy Hoard, listové domečky Nestled, houbičky Foraged.

S překvapením jsem zjistila, že neznám skoro žádné designéry. Proč se do toho nehlásí ti známí?

Objevila jsem třeba Alla Saenko, od které už něco mám, ale ještě jsem podle ní nepletla. Tři nejzajímavější šátky už mám, takže ani tady nebude nic nového. Jo a pro zvědavé, které to jsou? Frosted, Frozen Skies a Forest Walk. Mimochodem, Blooming Lilacs dost připomíná Sizzle Pop od následující autorky.

Lesley Anne Robinson se letos moc nevytáhla. I když, trochu je to moje chyba. Z její nabídky už totiž mám Golden Willow (rozdělaný), Rebel (dva hotové) a Dandelion Fields Poncho (jenom jako šátek ne poncho, ale tak se mi líbí víc, zatím jenom naplánovaný). Z toho dalšího se mi jakž takž líbí svetr La Brioheme a šátky Emi's Shawl a Dottie Jane, ale radši se podívám po jiném designérovi, který mě uspokojí něčím, co zatoužím okamžitě pro někoho uplést.

Christelle Nihoul mi byla povědomá. A taky že jo. Její šátek Ascalon mám už nějakou dobu v merku. Líbí se mi její vyplétané nákrčníky. A bohužel o nákrčník nestojím. 

Emily Ross znám díky šátku Haruni, který pletlo strašně moc lidí včetně Vlněných sester.

Konečně Hanna Maciejewska! Tu znám. Akorát si musím chvíli počkat, až se objeví ta správná složka. To je tak, když obhlížíte nabídku hned v osm ráno první den... Nakonec taky trochu zklamání. Co chci, už asi mám. Svetr Almandite mi příliš připomíná ten, co mám od Andrey Mowray. Tu bych uvítala na tomhle Galu!

Svetlana Volkova je v mém seznamu okukovaných. Tak copak vybrala? Připadá mi, že je to vlastně i taková sonda do lidí. Co vyberou pro ostatní jako vhodné k upletení a darování? Je to pestrý výběr? Nebo jen samé ponožky/čepice? Mám pocit, že něco jako Mira cardi jsem viděla u DROPSu, ale možná od ní opisují. Nebo měli stejný nápad. Zadní část svetru je určitě jiná. Ale ten střih se mi vážně nelíbí. Nejlepším vzorem jsou rozhodně rukavice Bramble basket.

Žádné komentáře:

Okomentovat