pondělí 16. listopadu 2020

Lesley Anne Robinson: Golden Willow (2)

Lícová strana prvního bloku druhé části
O tomhle nádherném šátku jsem psala v článku s pořadovým číslem jedna (můžete se podívat zde) a taky v článku Local yarn store day (LYS Day). Od té doby jsem samozřejmě dost významně pokročila. Musíte vzít v úvahu, že pletu nejméně hodinu až dvě denně cestou do/z práce. 

Jak jsem již zmiňovala, návod je koupený, výběr barev vlastní. První část byla hodně barevná, pletla se barvou A (zelená), pak se přidala B (fialová) a nakonec i třetí (hnědá). 

V druhé části mají být tři barevné bloky, ten první (již téměř hotový) vidíte na prvním obrázku. Hlavní barvou je A (zelená) a vedlejší tvořící pozadí C (hnědá). Další dva bloky budou vypadat stejně, akorát se prohodí barvy. Mělo by to být tak, že druhý blok bude tvořen fialovou a hnědou a třetí zelenou a fialovou. Takže při pohledu z dálky by šátek vypadal lehce souměrně, neboť v prostředním bloku by dominovala fialová a v obou bočních zelená, jednou na hnědém, podruhé na fialovém podkladu. Jenom mi bylo líto té chudinky hnědé, která se nikdy nedostane do popředí. A tak jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Nepotřebuji pseudosouměrný šátek, přiznám mu nesouměrnost. A vlastně k tomu nepotřebuji ani nijak moc kreativity, stačí mi prohodit pořadí barev v prostřední části a třetí části, takže nahoře budu mít místo A, B, A barvy A, C, B. Snad jenom mám trošku obavy, že hnědá není oproti fialové tolik kontrastní.
Aktuální stav k 19. 9. 2020 z rubové strany

Žádné komentáře:

Okomentovat