sobota 12. září 2020

Local yarn store day (LYS Day)

První část šátku
Tak dneska jsem se fakt k předení nedostala. Dopoledne jsem trávila s přítelem a odpoledne dostala „propustku“ na Local Yarn Store Day. Jeho smyslem je přivézt návštěvníky do lokálních kamenných obchůdků s přízí. Různě po světě se dělají speciální akce a novinky právě pro tento den. Na stránkách k tomuto projektu (https://localyarnstoreday.com/) se píše, že o něm máte přemýšlet jako o mezinárodním dni procházení přízí, doslovně kraulování... To si pak vzpomenu na strýčka Skrblíka a jeho pokladnici. (Think of it as an international Yarn Crawl.) Pobavilo mě, že píší, že to je „best day of the year.

Rozhodla jsem se ho strávit ve společnosti Šárky Mošové a mého oblíbeného pražského obchůdku Yarn Queen Prague, z něhož mám například klubíčka na brioche šátek Golden Willow od Lesley Anne Robinson, který mám rozpletený od 7. srpna a dnes jsem s ním výrazně pokročila, protože jsem pletla cestou do Prahy, pak po Praze... načež jsem zjistila, že ve vinárně nemáme zamluvené místo, protože se prý přihlásilo jen pět lidí, a tak jsem šla zase pryč, pak jsem si to rozmyslela a chtěla nakouknout k obchůdku, že bych majitelce zavolala, jestli třeba nešli jinam, nebo se akce zrušila úplně. 

No a zjistila jsem, že obchůdek je otevřený, tudíž jsem pořídila nové 150 cm dlouhé lanko na růžový vánoční dárek, a pak jsme společně vyrazili do té vinárny, kde jsem si dala svůj letošní první burčák a po celou dobu spokojeně pletla. 

Akorát cestou domů už to nešlo, protože jsem si zapomněla stáhnout významy zkratek a nebyla jsem si jistá, jak se dělá br6st inc“ a další podobné.

Jo, a abych nezapomněla, měkké i ve slově vyrazili (do vinárny) je správně, protože s námi byl jeden chlap. 

Žádné komentáře:

Okomentovat