pondělí 28. září 2020

Prostěradlo na dvoumetrovou postel

O pokusu vyrobit na naši dvoumetrovou postel padnoucí prostěradlo, které se nebude neustále stahovat, jsem psala v článku Prostěradlový mordor. Myslím, že i název dostatečně vysvětluje pracnost (a zoufalství) z tohoto počínání. 

Nicméně nepatřím k lidem, kteří se vzdávají zase tak snadno! A taky do mě hučela kamarádka, že to mám dodělat, když už jsem si s tím dala tolik práce.

So 19. 9.: Pocit, že šiju stan, vystřídalo přesvědčení, že je to hodně freeform patchwork.

Mám jisté pochybnosti ohledně špendlíků, které jsem našla ve skříni po babičce. Je na nich nápis Czechoslovakia a jsou od Koh-i-nooru. Ale jak vždy tvrdím, že dřív byly výrobky lepší, poctivější, tak u špendlíků je tomu jinak. I když... možná jsou taky poctivější a lepší, jenom je dali do špatné krabičky. Měla se jmenovat Hřebíky.

Žádné komentáře:

Okomentovat