středa 2. září 2020

Fialové klubíčko

Při prohrabávání zásob jsem objevila, že mám nějak víc česanců, než jsem si myslela. 

Domnívala jsem se, že žlutý a dva fialové česance už mám zpracované. Neboť jsem z nich předla v roce 2017, viz článek Celtic Myths z vlastnoručně upředené příze. Budoucí šátek si můžete prohlédnout v článku Asita Krebs: Celtic Myths. A hádáte správně, že není hotov, protože ještě nemám dopředená klubíčka. A potom seskaná. Takže už na tom dělám. ;-))

P. S.1: Včera jsem nepředla, protože jsme zašly s kámoškou na Pho a krevetovou polévku, pak si daly v hospodě pivo, dostaly malinovou pálenku z Blatné, jakési jednohubky a sabayon. A pak jsem šla spát k ní a hladila si skvělou hodně chlupatou kočku.

P. S.2: A co se týče pletení, věnuji se především Laneway od Veera Välimäki. A taky se snažím doplést kapsy k Avionu, ale jde to pomalu, protože to dělám na dvojkách a zároveň se bojím, že kvůli tomu budou příliš malé. 

Žádné komentáře:

Okomentovat