sobota 28. listopadu 2020

Designéři Indie Design 2020 Gift-A-Long (od B a C)

Barbara Benson, Tumped Duck: dírkovaný šátek The Peephole Stole

Becky Wilkins, Sugar Tree: romantická krajková sukně Lactuca, pletené pytlíčky s korálky Cannella, krajkový šál Puncia, čepička Sunup a Winnimere

Beverly S., Yarn Intercept Designs: nákrčník Frozen Spires Cowl, čepice Winter Vacation a Heladas Hat

Brenda Castiel, Brenda Castiel Designs: neobvykle řešený šátek Violet Storm Shawl

Caitie Moore (Thoresby Cottage), Thoresby Cottage: dětské věci

Carla Cuadros, Carla Cuadros Design: klobouček Pierowall Tam

Carmen Nuland, ASH Fiber Arts: spíš jednodušší věci, líbí se mi vzor na šátku Mourning Dove Shawl a barevné rukavičky Gradient Striped Mittens

Carol Sunday, Sunday Knits: svetr s listy Tapestry II, pěkně krajkový šáteček Water Hyacinth, zvláštní šátek, ale zajímavý je Coconino shawl

Carolyn Kern, Carolyn Kern Designs: zajímavá čepička No-Wrong-Side Hat

Carolyn Lisle, Carolyn Lisle Designs: ponožky s jiným druhem paty Chinstrap Heel Socks, Fade Out Socks, čepice Iralai Toque, Concertina Hat

Cassandra Bibler, Cassandra Bibler Designs: vtipná mi připadá deka Doughnut Blanket

Cheryl Chow, Designs By Cheryl Chow: krásný svetřík Waterfall Cardigan, vyplétané sedlo má Loeanneth Pullover, decentní ponožky Over Left Socks

Cheryl Faust, knitstudio64 / Cheryl Faust Designs: mozaikový šál Embrace the Chill (Koukám, že letos mozaikové pletení frčí. Na druhou stranu ho celkem chápu.), šátek Synchronicity

Chrissy Graham, Chrissy Graham Design: takové běžné designové výtvory: krajkový šátek Fleurs de Paris Shawl a Blue Birch Shawl, copánková čepička Blenheim Hat

Christa Veenstra, The Curio Crafts Room: ujetá deka s ptačími oky Flowering Peacock Feather Motif for Throw and more

Christelle Nihoul, ChristalLKDesigns: Rozhodně u mě vítězí návod na čepičku Snow Doves. Svetry s vyplétaným sedlem se mi často líbí, zde např. Love Affair, ale za královnu téhle oblasti považuji Jennifer Steingass, která má naštěstí pravděpodobně i podobnou postavu jako já. Nebo Caitlen Hunter se svým Soldotna Crop, jenže to je přesně ten široký typ svetru, co nesnáším. Od Nihoul se mi líbí i nenápadný svetřík Bloom Time Sweater, ale trochu bych se bála, že pecičky budou tlačit pod kabátem, batohem nebo kabelkou. Možná bych se nechala zlákat Lauris.

Christina Loman, Feel Good Knits: zaujal mě sešikmený střih topu Ribbon Candy a zavazování u krku u Puck Drop

Christine Roy, La Boutique de Jeanne: jednoduché čepičky, nákrčníky a šály

Christy Furlan, Yarning for Whimsy: šátek s plastickými vzory God of Wine a s mozaikou Mr. Wednesday, čepice Nine for Mortal Men, Three Rings for the Elven-Kings a jedna mozaiková Starlight Mountains Hat, ponožky Chosen of Uk'otoa, Smoke and Bone and Bridges

CJ Brady, CJ Brady Designs: nabízí především háčkované šátky, zaujaly mě menší a větší dírky Inner Light, nebo tvar On a Wing, ale nic až tak mimořádného, říkám si, jak je vlastně těžké v téhle konkurenci uspět.

Claire Slade, Verily Knits: deka mozaikovou metodou Jewel Thief, šátek Pianticella, svetřík Cascading Kittens (připomíná mi The Sinister Catdigan od Marna Gilligan), botičky Woodland Loafers

Clarice Gomes, Lina & Meia: nejvíc mě zaujal nákrčník Despertares. Přemýšlím, jak to autorky dělá, že by snímaná oka? Jinak má v nabídce hezké krajkové šátky Luna, Choupal, Marafado (ten se mi líbí i svou strukturou)

Claudia Eisenkolb, himawari knits: svisle pletený svetřík Kago, hezký trochu nudný kardigan Running Water už jsem viděla i u někoho jiného, dobrý nápad měla se svetrem Morphing

Connie Lee Lynch, CrochEt Cetera by Connie Lee: jednoduché háčkované věcičky, pěkná je šálka Cave of Lovers Scarflette, která mi připomíná, že jsem si taky něco chtěla uháčkovat z Mechity nebo Mariny, prostě z nějaké krajkové příze, líbí se mi nákrčník (vzorem i duhovými barvami) Marl the Spectrum Cowl, mimo GAL jsou parádní i háčkované sněhové vločky Marl the Spectrum Cowl

Coraline Kerisit, Maloraé Designs: běžné hezké svetříky

Cori Eichelberger, Irocknits!: Líbí se mi skřítkovská čepice Old Fashioned Stocking Hats a sukně s textem Knitwords Skirt a cihličková vánoční čepička Chim Chim-in-ney Christmas Hat

Cristina Ghirlanda, Minimi Knit Design: líbí se mi čepice Polonaise Hat, tunika Cala Luna, svetřík Libellula, jednoduchý pruhovaný šátek By Airmail, barvama svetřík Rainbow Trail a Cadenza, mimo GAL svetr Minimissimi Sweater Coat

Crystal Tea Knits, Crystal Tea Knits: evidentně miluje pastelové barvy a pletení ponožek, zaujaly mě nezvyklé krajkové Bows On Your Toes Socks a Elsa Socks

Cynthia Levy, Redtigerdesigns: ponožky Twisted Maze Socks, Ice Blink Socks a mimo GAL Hippie Heart Socks (srdíčka jsou sice vyšitá, ale stejně je to dokonalé!), do GALu patří vánoční ozdoby Hoarfrost Ornaments, Tamarack Ornaments a Northern Lights Ornaments, a rukavice Cordelia Fingerless Gloves

Cynthia Spencer, Really Clear Designs: krásný je šátek Pennsylvania Road Trip, celkem se mi líbí stromečková čepice Snowflakes in the Air

Žádné komentáře:

Okomentovat