úterý 30. listopadu 2021

Indie Design Gift-A-Long 2021

V adventním kalendáři na mém blogu o tvorbě rozhodně nemůže chybět pletení. Vyčlenila jsem mu úterý, protože právě před týdnem začal Indie Design Gift-A-Long. A to je skvělá příležitost rozšířit si obzory. Jedná se o skupinu na Ravelry: https://www.ravelry.com/groups/indie-design-gift-a-long, v rámci níž mohou být některé návody zdarma nebo zlevněné. Měli byste být členem skupiny, kdybyste se chtěli zapojit do soutěžení o ceny, ale nemusíte. Prostě si jen koupíte, na co máte chuť a upletete to někomu jako dárek. Jak prosté!

Akorát letos jsem si nějak ne a ne vybrat. Připadalo mi, že nic není tak extra zajímavé či exkluzivní, abych to nutně musela mít. Prohrabávala jsem se haldami návodů a byla z toho trochu zklamaná. Jindy to byla příležitost objevit spoustu kouzelných věcí, teď se mi zdálo, že už všechno umím, nebo mám (na co další návody na šátky?).

Nakonec mě aspoň jakž takž přece jen něco zaujalo:

A teď jde o to, do čeho se pustím a mohla bych to uplést jako dárek pro někoho.

Žádné komentáře:

Okomentovat