středa 2. listopadu 2022

Scurry = někdo, kdo cupitá

Scurry můžete přeložit jako šup šup, spěchat či mihnout se. Jako scurry můžete v angličtině označit někoho, kdo se chvatně pohybuje krátkými rychlými kroky. Možná bych to přeložila i jako cupitání. Jako scurry se může označovat také situace uspěchaného a zmateného pohybu.

Když jsem přemýšlela, kdo nebo co cupitá, napadla mě, stejně jako spoustu dalších, myš, veverka a další malá zvířátka. Předlohu jsem našla na internetu včetně toho vlašského oříšku. A ptáte se po zvláštní symbolice?

Vlašské ořechy nám rostou na zahradě a každoročně řešíme jejich včasné sbírání, zatím je s tím každoročně trochu problém, protože se vždy na podzim dřív stmívá a řeší se i jiné věci. 

A další důvod právě pro veverku byl, že jsem ji v den kreslení viděla hopkat a vyfotila v parku v Teplicích, kde jsem byla před měsícem v lázních.

Veverka s oříškem


Žádné komentáře:

Okomentovat