sobota 4. prosince 2021

Užíváte pravidelně léky?

Možná potřebujete pravidelně užívat nějaký lék, nebo jste se třeba rozhodli vzít si každý den vitamín nebo nějaký jiný doplněk stravy. Jenže kdo si má pořád pamatovat, že už si ho dnes vzal?

Zkoušela jsem si to psát do buzerlístku (ke stažení zde), ale moc se mi to neosvědčilo. Asi nejsem dost důsledná. Pak mě napadlo využít stejný způsob, který jsem kdysi viděla na antikoncepci. Třeba by se vám mohl taky líbit. Navíc má tu výhodu, že si můžete poznačit, co se vám hodí, třeba když chcete brát danou věc jen jednou za týden, můžete buňky očíslovat konkrétními daty (mimochodem výraz „datumy“ je špatně).

A další nezpochybnitelná výhoda je, že léky zůstávají nenačaté ve svém původním balení, což se mi zdá lepší než jejich přesypávání do různých plastových krabiček s označenými dny.



Žádné komentáře:

Okomentovat