čtvrtek 21. května 2020

Tour de Fleece 2020 (TDF 2020)

Z mých dřívějších článků nejspíš víte, že se každoročně pokouším o „závod“ Tour de Fleece, který se „jede“ zároveň s Tour de France. Tour de Fleece spočívá v tom, že se každý den snažíte příst (nebo plést či háčkovat) podle toho, jak probíhá závod. Takže v náročné dny pletete třeba krajku, v rychlostní dny se snažíte uplést třeba velký kus lícovým žerzejem.

Když si tak prohlížím své dřívější články, zjišťuji, že jsem s tím začala v roce 2017. Zde najdete můj úvodní článek: 2017. V rámci TDF 2017 jsem se pokoušela o pletení Daybreaku#3 v Rumunsku, Lace by CR a šátek Maori, předla jsem ze zelené a světle fialové (tu na Celtic Myths) a ještě další klubka jsem upředla, psala jsem o tom zde. TDF 2018 najdete zde, zatím jen prozradím, že jsem pletla bolerko ve Francouzských Alpách a 2019 tady, to jsem byla v Makedonii a chvilku pletla šaty Marina, chvilku šátek Hopes and Dreams, ale pak jsem začala řešit stěhování za novou láskou a bylo i po pletení.

Letos to bude možná trochu zajímavější, protože na Facebooku probíhá hlasování, zda udělat jeden či dva závody. Původní termín 27. června až 19. července byl totiž pro Tour de France zrušen a navržen nový 29. srpna až 20. září 2020. Já jsem samozřejmě pro oba termíny. Jsem přece megaloman.

Žádné komentáře:

Okomentovat