sobota 16. května 2020

Spisovatelská výzva (2)

V minulém článku věnovaném psaní zařazeném ve čtvrtečním seriálu Inspirace jsem se věnovala Spisovatelské výzvě Reného Nekudy. 

... Téda! Tomu říkám fofr. Člověk napíše na blog, že by chtěl, aby mu maily chodily ráno a voilà hned další den mi mail přijde ve 3:21 ráno! Ještě si říkám, jestli jsem se třeba nesekla, ale ne, ještě čtvrteční přišel v po třetí hodiny odpoledne a středeční předtím někdy po druhého hodině. 


Tak jo. Tak jdu hned ráno na to. 


Po prvním týdnu prý výzvu vzdalo 0,4 % lidí. To se mi moc nezdá. Buď se do ní pustilo tak strašně moc lidí (to by se dalo zjistit kolik), nebo mají všichni velkou výdrž, nebo se ještě neví, kdo to vzdal. No, minimálně se muselo přihlásit 250 lidí, aby byl jeden člověk 0,4 %.


Ne, že bych to chtěla úplně vzdát, ale každý den mi to na začátku rozhodně nevycházelo... Jednou jsem zapomněla, jednou jsme byli na výletě a přišli unavení pozdě večer... a jednou jsem snad jenom zapomněla odkliknout, že mám úkol splněný. 


Navíc nikde nevidím tabulku, které mám a které ne. Takže ani nevím, kolik jsem jich udělala a označila včas.


V tvorbě mi pomohl až e-mail nazvaný Povzbuzení:
„Dnes vám přináším první výsledky
  • 0,4 % lidí tuto výzvu vzdalo, vy naštěstí ne :) (To se mi moc nezdá. Buď se do ní pustilo tak strašně moc lidí (to by se dalo zjistit kolik – no minimálně to muselo být 250, aby byl jeden člověk 0,4 %. Nebo mají všichni velkou výdrž, nebo se ještě neví, kdo všechno to vzdal.)
  • mnozí z těch, kteří překonali první týden pravidelného tvoření, pociťují uvolnění napětí, výrazně snadnější tvoření, hlubší sebepozní atd. apod.
(...) Raději ještě jednou opakuji dobrou radu: Nechtějte v jednotlivých úkolech napsat nejlepší texty (to ani za 10 minut není dost možné), ale chtějte pravidelně tvořit. Toto kritérium úspěchu je naprosto dostatečné a je to také nejlepší cesta, jak celou Spisovatelskou výzvu zdolat a vytěžit z ní co nejvíce.

(...) Jste skvělí, že jste se pustili do svého seberozvoje a nevzdáváte se – jen tak dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat