středa 6. května 2020

Další návody ke koronaviru

V článku Pletením proti koronaviru jsem poukazovala na to, že pletařská komunita drží více spolu a někteří designeři sdílejí své návody zdarma, abyste měli více zábavy, mohli se pustit do pletení a nebyli frustrovaní, že musíte v rámci preventivních opatření (nebo dokonce karantény) trčet doma.

Náhodou jsem objevila pár dalších, tak bych ráda vyzdvihla i tyto autory:
  • tričko Stayhome Tee od Aylin Seyrekbasan: Líbí se mi ten vzor vpředu a ráda bych si ho upletla, ale samozřejmě moje fronta vybraných projektů je dlouhá. 
  • ponožky Together We Knit od Twin Stitches Designs,
  • háčkovaný mozaikový čtverec Hope od Tinna Thórudóttir Thorvaldsdóttir,
  • úmyslně ignoruji všechny ty háčkované či pletené viry. Připadá mi, jako bychom mu vzdávaly poctu tím, že ho háčkujeme či pleteme. To je ještě tak vhodné pro děti, abychom jim ukázaly, co ošklivého by na ně mohlo zaútočit. Ale vážně chcete, aby si vaše dítě hrálo s virem, bralo si ho do postýlky a považovalo ho za nejlepšího kamaráda?
A jsou tu i různé slevy:
  • do 15. června 2020 krajkové vzory od Dee O'Keefe se slevou kup 1, dostaneš 1 zdarma. Líbil se mi i text: I’m extending this BOGO sale beyond my usual 30 days to help folks plan for extra projects during the ongoing coronavirus lockdown. Virtual hugs to everyone in our wonderful fiber community and best wishes that you and your loved ones stay safe and healthy during this very scary and challenging time in our lives.
    • Ashton Shawlette od této autorky je zdarma a už nějakou dobu po něm pokukuji.
    • Mayapple se mi líbí svým tvarem a také tím, že je žlutý. Je hodně dírkatý a vypadá sympaticky i jinak.
    • Carolan vypadá podobně jako Mayapple, u něj se mi líbí kombinace „tulipánků“ jako v Maori
    • Jiný tvar mají Richland (v té vínové je vážně dokonalý!). 
    • A Caine, ten by byl suprový jako dárek pro chlapa. Třeba k Vánocům, nebo podzimním narozeninám...
    • Adelita je pro změnu krásná decentní krajka pro ženu (rozuměj mě). 
  • Lesley Anne Robinson sice nemá koronavirovou slevu, ale narozeninová je nejspíš ještě lepší. Zvlášť když je to 39 %. Neodolala jsem... Teď už jenom zkombinovat barvy a pro potenciální tchyni budu mít Golden Willow. Takže pšt, neprozradit. Pozor, sleva platí jen do zítřka.
  • Jenise Hope má také slevu, asi opět ne koronavirovou, ale stejně. Z jejích 200 návodů bych si taky uměla vybrat. Stačí si koupit tři a více a získáte 25 % slevu po zadání hesla „bundle“.

Žádné komentáře:

Okomentovat