pondělí 4. května 2020

Statistika upletených metrů 2020

Pořídila jsem si počítadlo upletených metrů v podobě bannerů (možno vidět po levé straně). Jedinou jeho nevýhodu vidím v tom, že zobrazuje vždy aktuální hodnotu, čili není možno porovnat jednotlivé měsíce mezi sebou. Jako kdy nejvíc pletu. Ne že by to bylo nějak důležité. Ale ze zvědavosti...

A tak jsem si řekla, že si vytvořím vlastní malou statistiku...

Za leden 2020 jsem upletla 290 metrů, uháčkovala a upředla nulu. Největší podíl na tom měl šátek Ley Lines a Texture time.

Za únor jsem upletla asi tak 50 metrů, zejména na šátku Sorceress Scarf pro moji lásku.

Za březen jsem upletla 65 metrů a uháčkovala 432 metrů, především na dece Charlotte's Dream Blanket.

Za duben jsem upletla asi tak 100 metrů na šátku Freedom (můj první navrhovací pokus). A uháčkovala tak 5 metrů na Not your ordinary bag.

V květnu se soustředím na pletení svetru Avion.

Žádné komentáře:

Okomentovat