sobota 13. ledna 2018

Předení

Napředená klubka v rámci TDF 2017
Tahle klubka jsem vytvořila v rámci letního Tour de Fleece, do kterého jsem se zapojila. Jsou myslím celkem pěkná.

Když začnu svrchu, tak to zeleno-zelené vychází z česance koupeného v Praze u Dobroděje na náměstí Míru. Psala jsem o jeho předení zde

Druhé a čtvrté klubko pochází z česance zakoupeného v Dalinu. To je to, u kterého jsem si holkám ze Zapletenky stěžovala, že místo krásných pastelových barev vypadá jako hadr na podlahu. V jednom případě by se mělo jednat o spředený čistě tento česanec a v druhém případě, stejně jako u hnědého klubka, o corespinning. Techniku, kdy kolem již hotové (koupené) příze ovíjíte česanec a vzniká vám tak tlustší a třeba i jinak barevná příze. V obou případech mi vespod prosvítá původní barva, což je tak trochu záměr. Video corespinningu najdete např. zde.

Oba tyto česance najdete v mém článku Týden předení, den druhý.

Třetí klubko pochází také z obchodu u Dobroděje. A předla jsem ho na šátek Asity Krebs Celtic Myths, o němž jsem vám psala zde a zde.

Z hnědého klubka jsem začala šátek Forest Foliage od Alany Dakos. Psala jsem o něm zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat