čtvrtek 25. června 2020

Změna plánu (už asi desátá) na TDF 2020

S tím, jak se blíží Tour de Fleece, výrazně se vyvíjejí i plány, co budu v tomto období plést. Výhodou mého zrušeného home office po konci (haha, myslím, že to ještě rozhodně neskončilo) koronavirového období je obrovské množství času na pletení. Asi to zní jako paradox, ale když si uvědomíte, že musím denně do práce dojíždět hodinu až dvě (a to počítám jenom jednu cestu), získáte spoustu času, kdy se zaručeně nedá dělat nic jiného, ani pracovat. Doma jsem často přetahovala pracovní dobu, protože jsem měla pocit, že ještě musím udělat to a ono, taky mi oběd nezabral pouhou půlhodinku, a taky jsem byla vděčná, že nikam nemusím, a taky bylo víc práce (ne, že by jí teď bylo málo, ale kleslo to na přijatelnou a snesitelnou úroveň).

Celkem logicky jsem doufala, že dopletu něco rozdělaného a nahodím na TDF 2020 něco nového a ideálně to i dopletu. Letos mám (opět jako každý rok) také v plánu příst. Letos to možná i vyjde, protože mi do tohoto termínu nespadne žádná dovolená.

Svetr Avion už se zdárně blíží ke konci, ale nic dalšího už asi nedodělám.

Rozhodně jsem se chtěla pustit do něčeho obtížnějšího (třeba dokončování šátku Texture Time od Stephen West) a taky něčeho jednoduchého na cesty do práce, k filmu a podobně. Také jsem si představovala, že si konečně upletu něco z toho, na co jsem si koupila návod. Je přece škoda mít koupené návody jen tak v knihovničce. A že těch dosud neupletených věcí mám celkem dost. Aktuálně to vypadá na 56 koupených návodů. I když ono to možná trochu kecá, protože donedávna se tam propisovaly i ty, které byly ve slevě 100 %.

Každopádně se nedočkavě těším na nahození šátků Alhambra memories, Everything Shawl, Golden Willow, Japanese Garden Shawl, Unda. Dokonce na ně na všechny už mám připravená klubíčka. Také mě lákají dva svetry od Joji: East or West, Japan Sleeves. A pak Lacy Sari – kdy jindy plést něco takového? Vždyť je to vysloveně na letní nošení. A ještě je tu jedna věc. Indian Nights Blanket. A z 1253 projektů v queue by se taky leccos našlo.

Zatím to vypadá na Undu, i když jí ještě musím uvolnit jehlice z Ley Lines. A z Avionu se mi uvolní pro Laneway. Ale uvidíme, jak to všechno ještě bude. 

Žádné komentáře:

Okomentovat