sobota 27. června 2020

Začal první letošní Tour de Fleece

Dneska by začal závod Tour de France, kdyby nebylo koronaviru. Pro nás pletařky to ovšem není žádná tragédie. Tour de Fleece se může „jet“ tak jako tak. Dokonce i v době pandemie, možná ještě líp. Podstatou je, že každý den něco upletete nebo upředete a to pak zveřejňujete. Teoreticky můžete třeba na Instagramu nebo Facebooku (píše se to ještě s velkým písmenem na začátku?), ale klasikou je Ravelry a příslušná skupina. 

Už jsem psala, že jsem dost váhala, co na letošní závod nahodím. Určitě bych ho nechtěla strávit jenom doděláváním začatých projektů, i když by to bylo zajisté záslužné. A taky efektivní, protože když toho člověk uplete za krátký čas hodně, začne mu konečně připadat, že rozpletený megašátek či deka opravdu přibývají a ne že se plácá pořád jenom na stejné části. 

Nakonec jsem se rozhodla pro jakýs takýs kompromis. Dokončím svetřík Avion a tím si uvolním jehlice číslo tři, na kterých pletu nejběžněji. – Už jsem učinila, tedy tu decentní verzi. Teď už je na čase udělat jenom kapsičky, našít lemovky a knoflíky, to už není moc tourové. Dokončením šátku Ley Lines od Joji Locatelli si uvolním jehlice na šátek jménem Unda. Už jsem asi tak v půlce (Ley Lines) a říkám si, že bych to mohla mít hotové celkem brzy. Dělám čtvrtou část, desáté opakování z osmnácti. V řadě je 159 ok a každou druhou řadu jedno oko přibyde. Takže za dnešek mám: 159 + 2x160 ok + všechny další řady z opakování nad 10 v sekci čtyři. Co si tak pamatuji z dřívějších let, obvykle jsem za den upletla kolem tisíce ok.

Tak dnes to vypadá na 2109 ok. 

Žádné komentáře:

Okomentovat