sobota 13. června 2020

Světový den pletení na veřejnosti 2020

Stejně jako vloni jsem i letos vyrazila do Rígráče na World Wide Knit in Public Day. Články o minulých ročnících, které jsem sepsala, najdete zde:
  • 2019, zajímavost: zentanglový čtvereček namalovaný pro tuto příležitost je přiložený k článku,
  • 2018, zajímavost: dělala jsem exhibici aikida,
  • 2017, zajímavost: Radka udělala znalostní testík pletení.

Na rozdíl od minulých let jsem před pletením neměla trénink Franka Noëla, takže jsem si mohla v klidu jít plést rovnou na druhou hodinu. 

Předtím jsem se ještě stavila v Paladiu na náměstí Republiky pro zelené knoflíky na rozpletený svetr Avion. I když se chlubí, že mají nejširší nabídku módních knoflíků v ČR (přes 8000 druhů), zářivě zelené neměli. Tak jsem koupila to nejpodobnější, co šlo.

V Rajské zahradě, kam jsme se přesunuly kvůli dešti, mi Bára nabídla dvě klubka zářivě zelené, kterou chtěla použít na něco pro děti, ale ty se nakonec rozhodly, že to není jejich oblíbená barva, a tak jsem je dostala na kapsičky já. Jsou dokonalé! Jen jsem měla zvážit udělat obě malé tak, že do nich sice nejde dát ruka, ale v případě rozepnutého svetru zbytečně nevyčnívají ven. 

Rajská zahrada

Tématem dne byly především porody: kdo kde rodil, jaké to bylo... že je píchnutí oxytocinu hrozné, protože pak bolest nekončí, zatímco u přirozeného porodu se střídají chvíle bolesti s chvílemi úlevy a člověk si odpočine. Ještě víc na prd je císařák, protože pak by žena potřebovala, aby se někdo staral o ni (je to normální operace!) a ne ona o dítě. A taky že se líp rodí, když věšíte prádlo (zvedáte ruce) – mluvila jsem o tom nedávno se známým, který má prostudovanou odbornou literaturu a není to pravda. Nemá to vliv.

Na tomhle veřejném pletení jsem poprvé potkala holky z Woolpointu (https://www.woolpoint.cz/). 

Žádné komentáře:

Okomentovat