čtvrtek 11. června 2020

Moje best pletení (2)

Ráda bych navázala na minulý článek s pořadovým číslem jedna. Pod jménem najdete přímé odkazy na Ravelry.
  • Finka Veera Välimäki (jméno na Ravelry: veera). Asi by se dala počtem obdivovaných výrobků zařadit mezi moje top návrháře. Ve frontě mám naplánovaných šest pletenin: Svetr Plain and Simple Pullover s límečkem a knoflíky. Návod je zdarma. Still Light Tunic si pochvalovalo hned několik mých kamarádek. A taky jim slušela. Myslím, že o mnohém hovoří i zaevidovaných 3332 kusů. V oblíbených mám duhovou variantu od MissKadri a ještě variantu od Juelicher, v níž použila vzor z nákrčníku Fractured Fairy Tale Cowl od Mary Annarella. Stripe Study Shawl je krásný jak v duhové variantě, tak třeba v červenošedé. A nebo jako ten můj vysněný Boneyard od Stephena v šedobílé! Že bych ho upletla z toho Tussahu, co na něj mám? Dalším kouzelným a slavným šátkem je Color Affection. Na Ravelry jich je již 16.200 kusů. Krásný je v šedé-tyrkysové-tmavě modré. Ideální jsou velké kontrasty mezi barvami. Tunika Laneway vypadá senzačně v decentní šedé s nějakou kontrastní barvou na proužky. Ale také v jinak barevném sedle, než je „sukýnka“. Je sexy i v délce po kolena a křiklavých barvách. Nádherná je v podání LARvonCL. Everything Shawl jsem viděla u Vevky (fialovo-růžový s tmavěmodrým akcentem a bílou krajkou) a chtěla jsem ho mít taky. K dalším projektům, které by bylo vhodné vyzkošet, jsem zařadila svetřík Confetti, Ashling Shawl, tuniku Bulb, Rag Rug Mitts, čepici Little Things... a pak se mi ještě líbí Wanderlust Pullover s kolmo pleteným sedlem, šátek Happy Street, topík Frost Thread, svetr pro chlapa Nappipaita, svetr Summer Plum. Proč jsem nezmínila, že mám ve frontě i Breathing Space? Další zajímavou tuniku? Pleteno 2465, respektive asi víckrát. V mých favoritech najdete právě tu od Hany Paimen, jak jsem o ní minule psala v článku 1. A taky od Helči z Vlněných sester, která ji pletla z Malabriga Sock Cote d'Azure v kombinaci s Mechitou barvy Diana. Nádherné! Klidně přesně takhle by se mi to líbilo. A spotřeba? Dohromady tři klubka. Do osrdíčkovaného výběru jsem ještě zařadila Boyfriend Sweater a svetry Float, krajkový Old School, Make Space, Frill Sleeves, Double Trouble (má v jiné barvě udělaná záda a polovinu rukávů), kardigan Like a Feather, šátek Color Love a The First Light a ponožky Halo.
  • Blog Vlněných sester najdete zde: https://vlnenesestry.blogspot.com/. Zajímají mě především povídací články, i když se poslední dobou setkávám spíš s fotkami nových klubíček, která naskladnily. I tak to považuji aspoň za rozšíření obzorů. A Katka umí moc pěkně fotit. Ale když začínaly, psaly vážně pěkné články. Aktuálně zde najdete jako lákadlo setkání v Lužáneckém parku ke Světovému dni pletení na veřejnosti. V sobotu 13. 6. 2020 v Brně. V showroomu bude otevřeno od 9 do 13.

Žádné komentáře:

Okomentovat