sobota 13. června 2020

Koza mi sežrala návod na pletení

Kdo sledujete můj seriál Na statku, víte, že kozy žerou ledacos. Něco kvůli své nenažranosti, něco ze zvědavosti. Ale myslím, že tohle bylo z čiré pomsty. 

No fakt. 

Šla jsem se podívat na zahrádku k meruňce, co dělá kočka a kotě, tedy jen kousíček, za roh, a když se vracím, vidím, že malá hnědá něco žvýká. A vypadá dost podezřele. A návod na lavičce už není zatížený dvěma lahvičkami laku na nehty, které jsou na zemi, a podezřele začíná stranou tři. 

Že žerou papír, vím. Nedávno jsem přistihla Balouna žrát kalendář, který našel v některém z chlívků, ale že se do něj pustěj, i když mají možnost se spokojeně pást, mě dost překvapilo. A hlavně že se na to vrhne tak rychle. Schválně jsem tam nenechávala pletení, protože vlna jim chutná. Vyzkoušeno v praxi. Minule ji vytahovaly z pod hrnce, kterým byl přikrytý přes zimu kohoutek s vodou, aby nenamrzal.

Proto si myslím, že to byla pomsta za to, že jsem jí odmítla dát ochutnat lak na nehty, který jí kupodivu voněl a pořád se po něm natahovala. Bylo překvapivě těžké nalakovat si nehty, když kolem pořád slídila koza. Celou dobu jsem přemýšlela, jestli mě kousne do nohy, nebo olízne ruku. Docela se divím, že jí to vonělo.

Žádné komentáře:

Okomentovat