sobota 21. září 2024

A Year of Light taster week 2024 (6)

So 21. 9. 2024, Den šestý

Plány na dnešek mám celkem velké, jako obvykle kdybych ke každému úkolu dopsala časovou dotaci, zjistím, že jsem si naplánovala týden a ne jeden den. No nic, to se mi občas stává. A to jsem nepočítala s tím, že si ráno dám půlhoďku na zvelebování obce. Se sousedy jsme ostříhali větve kolem zrcadla u vjezdu na náves, aby v něm bylo dobře vidět.

  • Dena Ann Adams: Light Touch, Light Heart (Pěkný obrázek krajinky, ale vzhledem k množství ostatních obrázků a velkolepým plánům ho asi vynechám.)
  • Pamela Vosseller: Carrying Our Light (Typicky zvláštní portrét této lektorky. Ještě jsem to nikdy nezkoušela, ale nejspíš by to stálo za to. Sám o sobě se mi ten obrázek zase tak moc nelíbí, ale viděla jsem pár výtvorů v tomto stylu od někoho, kdo se to teprve učil podle této lektorky a připadalo mi to mnohem poutavější. Takže možná jde jen o volbu barev. Nebo se mi obrázky mým stylem budou líbit víc.)
  • Alison Wells: Light and Line: The Art of Contrast (Ach, tak tohle je přímo narážka na moje dnešní přemýtání o tužce. Kresba tužkou? Pchá, nezájem, kdo by s tím ztrácel čas, když si můžu hrát s barvama, říkala jsem si dnes ráno. A teď koukám na nakreslenou růži, která mi úplně vyrazila dech svým jemným šrafování. Ano, ano, to chci, myslím si. Proč by se člověk honil za barvama?)

Málem jsem to zakecala. Samotnou mě pobavilo, když jsem ve svém Bullet journalu jako jeden z úkolů na dnešek uviděla „malovat jak blázen.“

S malováním jsem ve skutečnosti začala až odpoledne. Hned jsem se pustila do portrétu od Pamely Vosseller a příjemně mě překvapilo, že se mi ho ještě dneska podařilo dokončit. To je holt výhoda obrázků, které se nemusí nechávat v průběhu zaschnout. Nebo když je venku teplo a zasychá to hned. Možná ho ještě trochu doladím zítra. Uvidíme. Ta levá tvář se mi moc nelíbí.

Pak jsem se pustila do včerejšího dramatického portrétu od Melanie Rivers. Ale ten jsem přerušila, protože jsem ho potřebovala nechat zaschnout.

A před tím než jsem šla krmit a dojit kozy, jsem ještě v rychlosti naskicovala tvar flakónku taky ze včerejška od Lucy Brydon. Vybarvování je za mokra, takže jsem ho musela nechat na zítra, protože je potřeba udělat to celé najednou.

Večerní plán je jasný: nakreslit Tamařinýho chlapečka z dřívějška, ať můžu zítra jen vymalovávat. A komplet růži z dneška!

Žádné komentáře:

Okomentovat