středa 18. září 2024

A Year of Light tester week 2024 (3)

St 18. 9. 2024, Den třetí

Dneska jsem měla dovolenou a byla s manželem na výletě v Panenských Břežanech (možná z toho bude v dohledné době článek či dva). Poté jsme se stavili u jednoho jeho známého na deset minut jenom ho pozdravit před domem. Byla z toho hodina a tři čtvrtě (a já skoro nemluvila), takže na malování už nedošlo.

  • Toni Burt: Shadows in the Light (Nádhera, nějaká italská ulička nebo co. Vypadá to jako sketching, ale asi to bude malba inkoustem. Ten bohužel nemám. Když vidím, jak je oblíbený, skoro by o něm člověk uvažoval. Nebo to je šedivý akvarel? Každopádně to je horký favorit.) ... „Tato lekce je malá hodina městského skicování zaměřená na volné pero a zářivé barvy. Lekce klade důraz na vytvoření hloubky a rozměru zvládnutím souhry světla a stínu. Studenti prozkoumají, jak hodnoty a barvy mohou oživit skici, se zaměřením na budování důvěry v kreslení od ruky a použití odvážných, expresivních barev. Tato třída je ideální pro ty, kteří chtějí zlepšit své dovednosti městského skicování a vnést do svých uměleckých děl více energie a nálady.“ Ach ano, ano, to jsem přesně já!
  • Laly Mille: Translucent Transfers (Zvláštní možná trochu psychedelický obrázek. Mohlo by být zajímavého ho vytvořit. Předpokládám, že to bude koláž.)
  • Milena Guberinic: The Art of Notan (velice pěkný portrét černošky) 
  • Tracy Verdugo: The Light in You (Bláznivě barevní dva ptáci. Obrázek jako takový se mi kdovíjak nelíbí, ale mohla by být zábava ho tvořit.) 

Žádné komentáře:

Okomentovat