pátek 20. září 2024

A Year of Light tester week 2024 (5)

Pá 20. 9. 2024, Den pátý

Dneska jsem pracovala z domova, ale pak jsme řešili stůl do kuchyně a obýváku a tak jsem se nakonec k malování vůbec nedostala. Navíc už jsem konečně snad skoro úplně zdravá (sem tam se přece jen vysmrkám), a tak jsem musela zase začít chystat jídlo zvířátkům a dojit.

Zaskočilo mě, že je na výběr o jeden obrázek méně než obvykle. Takže tři. Chtěl jsem napsat, že jsem z nich nebyla tak unešená jako obvykle, ale není to pravda. To spíš jen trošku nestíhám tak rychle malovat a navíc si říkám, že to asi ani není reálné všechno stihnout. A taky kde to budu vystavovat?

  • Kim Dellow: Flow and Glow (Jde o hrátky a seznamování se s akvarelovými barvami na papíře. Z nich se pak udělají různá abstraktní díla. Nezaujalo mě.)
  • Melanie Rivers: Heart Light (Velmi dramatický barevný a zajímavý portrét z profilu. Chtěla bych si zkusit, i když nemám kvašové barvy. Snad to půjde něčím, co mám.)
  • Lucy Brydon: Magical Shimmering Potions (Plamínek či elixír v lahvi. Úžasná kombinace barev. Líbí se mi takto magický obrázek. Ráda si zkusím, když to všechno stihnu.)

Žádné komentáře:

Okomentovat