čtvrtek 19. září 2024

A Year of Light tester week 2024 (4)

Čt 19. 9. 2024, Den čtvrtý

Dneska jsem si užila dvojí překvapení! Včera jsme totiž byli na výletě v Panenských Břežanech, a tak jsem se ke včerejším obrázkům dostala až dnes. A pak ještě následovaly dnešní.

  • Tamara Łuć: Cyanotype Magic (Modrá a zlatá, pírka, jednoduše působící ale přitom fascinující obrázek. Chtěla bych si zkusit namalovat.) ... Trošičku problém. Na tohle bych potřebovala papír, který je citlivý na UV záření. Prý si s lektorkou můžu užít kouzlo kyanotypie. Ale to bych něco takového musela mít. A popravdě, nechce se mi pro každou lekci kupovat zvlášť vybavení, které pak už třeba nepoužiju. Nesbírám jenom výtvarné potřeby. ;-)
  • Ida Andersen Lang: You Are The Light (Je skoro fuk, co maluje Ida. Vždycky to chci vyzkoušet a obvykle se mi ten obrázek i velmi líbí. Tentokrát se mi jenom líbí. Ale stejně. Je to Ida. Ten její styl mě fascinuje.)
  • Tiare Smith:  With the Light of the Sun (Taková roztomilá blbinka s kytičkami. Vypadá to, že to bude rychle hotové. Je tam spousta žluté! To musím mít.)
  • Bonita Hendriks:  Look at the Light (Portrét. Velice zajímavé. Něco úplně nového, taky bych chtěla zkusit. Ale možná jsou to pastely a ty nemám. Resp. nemám tušení, kde je mám.)



Žádné komentáře:

Okomentovat