úterý 17. září 2024

A Year of Light tester week 2024 (2)

Út 17. 9. 2024, Den druhý 

Včerejší malování mě tak rozradostnilo a nadchlo, že jsem málem měla problém usnout. Celá nedočkavá jsem se už dnes dopoledne podívala, co nového se nabízí pro dnešek. S překvapením jsem zjistila, že kurzy jsou už publikované. 

  • Shelby Dillon: Sunshine Joy Boy (usmívající se chlapec, velice pozitivní obrázek, připomíná Tamary styl) ... Zaujalo mě, že dneska má jedna lektorka hned dva obrázky. A víte, co se stane, když si ho rozkliknu, protože vážně je to tak pěkný, že si to chci namalovat? Zjistím, že se autorka při psaní uklikla. Ano, tohle je obrázek od Tamary! Její styl poznám neomylně, i když je u jejího obrázku napsané její jméno! A trocha jejího lákání: „namalujeme radostného malého chlapce zářícího čistým světlem a štěstím! V tomto díle zachytíme kouzlo slunečného plážového dne, kde chlapcův zářivý úsměv a rozzářená tvář odrážejí jak sluneční světlo, tak emoce čisté radosti. Společně prozkoumáme, jak malovat světelné efekty, včetně jasného slunce na obloze a jeho odrazů na chlapcových rysech. Prostřednictvím technik smíšených médií spojíme doslovné světlo a emocionální teplo a vytvoříme kus, který ztělesňuje krásu štěstí a slunečných dnů.“
  • Amandine Thomas: Bottling Joy (život v lahvi, skvělá myšlenka, stálo by za to vyzkoušet) 
  • Nadyia Duff: Painting the Pleasure of Reading (ležící dívka novým stylem, moc se mi to nelíbí, ale asi největší výzva) 
  • Shelby Dillon: Creating Bright & Airy Skies (palma, bez tohoto obrázku můžu být nejsnáze, i když je velmi působivý)

Dneska mě hrozně zlobil internet, takže jsem toho namalovala jen velmi málo.

Žádné komentáře:

Okomentovat