středa 10. července 2024

Zelené šaty: krok jedna žehlení

Minulé úterý jsem se věnovala večernímu žehlení. Velmi brzy jsem si říkala, proč vlastně nežehlím. Protože to byla úplně marná snaha. Látky byla pořád pomačkaná. Nohy mě bolely a matlala jsem se s těmi pěti metry snad tři hodiny. Možná to bylo jen dvě a půl, těžko říct, nevěděla jsem, že to bude tak zajímavé číslo a že bych si to měla evidovat. Myslela jsem, že prostě jen ve chvilce volna látku přežehlím a budu ji mít připravenou k překreslení střihu. Ten na živůtek už jsem si přenesla na papír. Sukni asi budu kreslit rovnou na látku vzhledem k tomu, že se jedná o kruhovku. – Proto tolik té látky.

Taky mě málem omylo, když jsem si uvědomila svůj omyl a zjistila, že jsem mohla žehlit na bavlnu místo na hedvábí. To je rozdíl bůhvíkolika stupňů! A tedy i výsledku.

Žádné komentáře:

Okomentovat