pondělí 17. června 2024

Rytíř pro manžela (1)

Kdysi jsme se bavili s manželem, co bych mu mohla namalovat za obrázek, aby si ho rád vystavil. Bez váhání řekl, že třeba rytíře. No to jsem měla radost...

Našla jsem tedy na internetu několikero obrázků a procházela je pak i s ním. Nevím, proč jsem nakonec vybrala ten, který se mu zase tak moc nelíbí, ale teď už má smůlu. Nezaujal ho tolik, protože je to fikce, ne že by nebyl hezký.

Já na něm oceňuji, že si můžu vyzkoušet skicu a pak vybarvení koně a celkově i tématu rytíře, které by mě samotnou nenapadlo. Používám anilínové barvičky, které jsem si náramně oblíbila pro jejich úžasnou sytost. Jediný problém vidím v cenově velmi dobře dostupném papíru z Flying Tiger Copenhagen, který ale špatně snáší potřebné množství vody. Skoro bych řekla, že na to, že to má být akvarelový papír, tak špatně snáší jakékoliv množství vody.

Skica rytíře v lese se stíny

Žádné komentáře:

Okomentovat