pondělí 3. června 2024

Jak vypadaly moje portréty před tím, než jsem absolvovala Idin kurz?

Teď trochu přeháním, ale našla jsem nějaké portréty, o které jsem se s vámi vlastně ani nechtěla podělit. Ale pak jsem si řekla, že byste je možná měli vidět. Některé věci se zkrátka nepovedou. A je to tak v pořádku. Právě tak se pozná, že rostete – zlepšujete se. Nemá smysl předstírat, že se tak nikdy nestalo a narodili jste se s tužkou v ruce.

Tohle měl být profesor Snape (Alan Rickman, viz obrázek na Wikipedii zde). Díky němu jsem zjistila, že mám sklony otáčet obličej, který je ke mně jen lehce nakloněný, jako by byl přímo čelem ke mně. Nebo alespoň jeho části. Děláte to taky?

Alan Rickman (Severus Snape z Harryho Pottera)
Vtipný je, že mi něčím připomíná mého bývalého vedoucího. 

A tohle velkooké monstum s huňatým obočím a protáhlým obličejem je Alice (Ashley Greene) ze seriálu Twilight. Moje oblíbená postava pro svou krásu, eleganci a příjemnou bodrost.

Ashley Greene (Alice z Twilight)

Žádné komentáře:

Okomentovat