pátek 7. června 2024

Květnové SKA ponožky 2024 – výběr vzoru

Mám dost rozpletených projektů, a tak bych se nejspíš neměla pouštět do dalších, ale fraternal ponožky jsou poněkud neodolatelné. Znamená to, že máte udělat bratrské ponožky, něco jako má firma Dedoles a mnozí další. Téma, námět, typ je stejný, ale ve skutečnosti je každá jiná. Nejprve jsem myslela, že udělám Shersocky = ponožky s motivy Sherlocka Holmese, ale pak jsem chtěla použít některou z přízí v barvách Hundertwassera, abych brzy (rozuměj letos) zpracovala celou kolekci ponožek a ze zbytků upletla svetr. Vybraly jsem si tedy veselé tulipánové a opájela se krásou růžovozelené příze. 

Jenže pak jsem trochu znejistěla, jestli to bude na těch tulipánech vidět a jestli to bude dobrý, a tak jsem nakonec přece jen vytáhla jiná klubíčka – Arwettu zelenou, fialovou a žlutou a rozhodla se pustit do vzoru, který už mám dlouho koupený. Jmenuje se tulipány na poušti (Tulips in the Desert). Zatím počítám s tím, že tulipány budou žluté se zelenými lístky a stonky na fialovém pozadí, nebo možná takhle to bude na chodidle a nad nártem opačně – žlutá ponožka s tmavě fialovými (skoro černými) tulipány? Přesně takové bych si chtěla pořídit domů, protože je měla na zahradě babička a mně se moc líbily. Měla je snad přímo z Holandska.

Možná bych mohla kolem ponožky udělat tři jinak barevné proužky – asi fialové na bílém pozadí, nebo naopak. Byla by to moje vzpomínka na tulipány z Kulaťáku (Vítězné náměstí v Praze v Dejvicích), historku si můžete přečíst pod stejnojmenným názvem zde

Žádné komentáře:

Okomentovat