pátek 21. června 2024

Nové Staré vínové ponožky

Původně jsem si myslela, že v rámci květnového KALení (= společného pletení podle nějakého návodu) budu plést tulipánové ponožky, ale pak jsem se podívala na tajné (mystery – MOCK) ponožky, když už byly zveřejněny fotky hotových, a řekla jsem si, že to je to pravé. Zatímco se mi zdálo, že tulipány by byly příliš tmavé z té vínové příze, hroznové víno by z ní mohlo být ideální!

Návod The Old Vine – proto jim říkám nové staré vínové – je od by Anity Grahn, podle které jsem pletla už březnové ponožky String Theory. 

Nahodila jsem je 18. května 2024 na svoje oblíbené addiCraSyTrio a pustila se do pletení první ponožky z vínové příze Arwetta 807 Boysenberry melange.

Zelená Arwetta (barva 809 Avocado, lot 332504) od Filcolany poslouží jako vyplétací barva a také jako základní barva druhé ponožky. Příze je to příjemně měkká, myslím, že by byla dobrá i na svetřík. Jenom si nejsem jistá, jestli nemá trochu sklony chlupatět.

Žádné komentáře:

Okomentovat